با سلام خدمت دوستان علاقه مند به دنیای برنامه نویسی به خصوص علاقه مندان به PHP
همانطور که میدانید زبان قدرتمند PHP در حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مورد استفاده برنامه نویسان تحت وب و حتی برنامه نویسان اندروید است. در این میان ما با استفاده از دیتابیس میتوانیم اطلاعاتی که در دیتابیس ذخیره کردیم را با استفاده از مهارت های طراحی وب و همچنین برنامه نویسی PHP به شکل های گوناگون به کاربران نمایش دهیم.

اما در این وضعیت ما باید در زبان برنامه نویسی PHP روشی را برای متصل شدن به دیتابیس را انتخاب کنیم که بتوانیم بهترین کارایی را داشته باشیم، از لحاظ امنیتی خطا های کمتری را داشته باشیم و بتوانیم با روش ها و متد های استاندارد و قابل قبول در سطح جهانی کار کنیم و روش های منسوخ شده را کم کم کنار بگذاریم.

ما در این دوره تمامی روش های ممکن برای اتصال به دیتابیس را در کنار هم یاد خواهیم گرفت و در آخر با استفاده از روش مقایسه بهترین روش ممکن برای اتصال را انتخاب و در نهایت با این روش و مطالب آموخته شده پروژه ورود و عضویت سایت را با رعایت نکات امنیتی باهم کار خواهیم کرد.

امیدوارم که این دوره برایتان مفید باشد و بتوانید از آموخته های خود که در این دوره به دست میاورید در پروژه های برنامه نویسیتان استفاده کنید.

لینک